טיפים לסידור התמונות שלכם במחשב

תמר לב ארקין

תמר לב ארקין

מעצבת אלבומים ישר מהלב

טיפים לסידור תמונות במחשב copy
  • עשו לעצמכם מנהג לרוקן את התמונות מהטלפון הנייד ו/או הטאבלט, מדי שבוע (ממליצה על מוצ"ש, בסיום בילויי הסופ"ש) כולל תמונות מהווטסאפ. בכך תקטינו את שברון הלב במידה והמכשיר יאבד או יתקלקל (ובאין גיבוי בענן) ותוכלו לסדר את התמונות בתיקיות כל עוד אתם זוכרים את התאריך והאירוע.
  • לנושא תמונות הווטסאפ ושמירתן יש חשיבות גדולה אף יותר, מאחר ,והווטסאפ לא רק שהוא פוגע באיכות התמונה, עד כדי כך שלרוב לא ניתן להדפיס אותה בגודל נורמלי, אלא שהוא גם "גורס" את תאריך התמונה ובמקרה הטוב נותן לה את שם היום בו היא הועברה אליכם. לכן, זכרו, כאשר אתם מקבלים תמונות, שחשובות לכם, בווטסאפ, שילחו אותן במייל לעצמכם וכיתבו בכותרת את תאריך התמונה (אם הוא אינו תואם את התאריך בו הועברו אליכן התמונות) וכשאתם שומרים את התמונות שימרו אותן עם שם התאריך ולא עם התאריך שהן קיבלו במקור. כך, בחלוף הזמן, כאשר כבר לא תזכרו מה התאריך הנכון, שם הקובץ יזכור זאת בשבילכם.
    ולמתקדמים… בקשו מהשולח לשלוח אליכם את התמונות למייל בגודלן המקורי. יש לי חברה שמנצלת את הדרך חזרה מכל טיול משותף, (לא לדאוג, היא לא הנהגת) על מנת לשלוח לי למייל את התמונות המשותפות שלנו וכך גם אני.
  • שימרו את התמונות שלכם בתיקיה נפרדת לכל אירוע, ובתוך כל אירוע צרו תת-תיקיות לכל יום. נופש בין מספר ימים יכיל תתי תיקיות לפי תאריך כשהתיקייה הראשית תהיה שם הנופש והתאריכים. שמירת התמונות, בדרך זו, מאפשרת חיפוש מהיר ופשוט ותסייע לכם באיתור התמונה שאתם מחפשים.
  • אם אתם לא יודעים באיזה תאריך בדיוק צולמה תמונה מסוימת, סמנו אותה ותוכלו לראות את זמן הצילום המדויק על ידי קליק ימני של העכבר על קובץ התמונה > מאפיינים > פרטים והתאריך יופיע בשורה של תאריך יצירת התמונה. (למעט תמונות ווטסאפ כפי שפירטתי בסעיף 2)
  • טיפ חשוב בעניין מיון תמונות: סדרו את התצוגה במחשב כך שתוכלו לראות את כל התמונות באייקונים בינוניים. בחרו את התמונה שהכי תמשוך את תשומת ליבכם מבין התמונות הזהות של אותה סיטואציה וודאו שהיא ברורה.. לאחר מכן סמנו את כל שאר התמונות מאותה סיטואציה ומיחקו את כולן בלחיצת כפתור אחת.
  • גיבוי, גיבוי, גיבוי. הדרך הכי טובה לגבות חומר היא באמצעות "ענן". חברות ושירותים שונים (Dropbox, iCloud, Google Drive, OneCloud) מאפשרים לכם לגבות את התמונות שלכם בשרתים שלהן ובכך להבטיח שהחומר שלכם יישמר, גם אם חלילה המחשב כולו קרס. רוב הספקיות מאפשרות אחסון של כמות חומר מסוימת ללא עלות.

איך שולחים אלי את התמונות

דברו איתי

איך אפשר להשיג אותי?

בואו להגיד שלום :)

מוזמנים לשלוח לי הודעה, לכל שאלה

דילוג לתוכן