טיפים לתיעוד מנצח של חגיגות ומסיבות של היקרים לנו מכל – הילדים

תמר לב ארקין

תמר לב ארקין

מעצבת אלבומים ישר מהלב

טיפים לתיעוד תמונות ומסיבות1
  • וודאו שיש לכם מקום בטלפון- זה אולי טיפ שנראה מובן מאליו, אבל לפעמים אנחנו מגיעים כבר למסיבה ופתאום מגלים שאנחנו לא יכולים לצלם אפילו תמונה אחת, שלא לדבר על סרטון. זה מבאס, יש כאלה שזה אפילו מלחיץ אותם וחבל. (וחבל גם על כל הדברים החשובים שתמחקו מלחץ כדי לפנות מקום) פשוט תורידו יום קודם את כל התמונות והסרטונים למחשב ובואו בלב שקט וזכרון רענן למסיבה.
  • השתדלו לצלם את הילד תמונה אחת או שתיים לפני המסיבה או אחריה, עם התעודה/המתנה/כובע הבוגר. זה עדיף מאשר 30 תמונות בהם רואים אותו בחצי זווית, מטושטש, אולי מרוגש אבל בטח לא בתמונה שתרצו לשמור ולזכור.
  • אני יודעת שזה אולי נשמע כמו ניגוד אינטרסים, אבל… לא צריך לצלם הכלללל. צלמו כמה תמונות בהתחלה ובסוף, אולי סרט של ריקוד בו הילד שלכם מספיק קרוב ובולט ואת שאר הזמן הקדישו בשביל לאצור את הרגע בלב ולא בטלפון. (ובשביל שיהיה מי שימחא כפיים )
  • בהמשך לטיפ הקודם – כאשר אתם מצלמים- החזיקו את הטלפון מתחת לעיניים שלכם והיישירו מבט לילד שלכם גם בזמן הצילום. הוא זקוק לחיוך ולעיניים שלכם לא פחות מאשר לתמונות אחר כך.
  • אל תעשו "זום" כדי ל"לקרב" אליכם את הילד. אין באמת זום במצלמת הטלפון והתמונה לא יוצאת באיכות טובה בדרך כלל. עדיף לצלם מרחוק ואז לחתוך את התמונה או פשוט להתקרב, אם זה אפשרי.

איך שולחים אלי את התמונות

דברו איתי

איך אפשר להשיג אותי?

בואו להגיד שלום :)

מוזמנים לשלוח לי הודעה, לכל שאלה

דילוג לתוכן