טיפים לצילום ילדים בטלפון הנייד

תמר לב ארקין

תמר לב ארקין

מעצבת אלבומים ישר מהלב

טיפים לצילום ילדים copy2

ריכזתי בעבורכם, מניסיוני, כמי שצופה באלפי תמונות מידיי יום, כמה טיפים שיכולים לשפר ולסייע לכם לצלם תמונות איכותיות יותר בטלפון הסלולרי שלכם:

  • העיניים הם ראי הנפש – לכן צלמו את הילדים בגובה העיניים. מעבר לעובדה שצילום מלמעלה או מלמטה עלול לעוות את התמונה, כשמצלמים בגובה העיניים פוגשים את המבט של הילד שעושה את כל ההבדל בין תמונה טובה לתמונה שהיא וואווו.
  • קרוב זה הכי טוב – בעת צילום בטלפון הנייד אל תעשו "זום"- מאחר ולטלפון הנייד אין באמת עדשה שמתקרבת לילד, התמונה יוצאת בדרך כלל מטושטשת. עדיף לצלם מרחוק ולחתוך את התמונה או להתקרב לילד שאותו אתם מעוניינים לצלם.
  • בגן העדן של ילדות יש המון סיטואציות מקסימות. על כן נסו לתפוס את הילדים בעת משחק והשתדלו לא "לביים" את הסיטואציה. התמונות הטובות ביותר הן כאשר הילדים לא שמים לב שמצלמים אותם.
  • אור גדול מאיר הכל – קוראים לו פלאש והוא לא תמיד כל יכול. על כן, השתדלו להמנע מצילום בפלאש. לפלאש יש מרחק מוגבל מאוד ולרוב הוא לא יאיר את מה שאנחנו רוצים להתמקד בו או "ישרוף" אותו ויחשיך את הרקע.
  • 10 אצבעות לי יש – השתמשו בהן בעת הצילום. השתדלו להחזיק את הטלפון ב-4 פינות והשתמשו ב-2 הידיים-כך הטלפון יהיה יציב יותר והתמונות תצאנה פחות מטושטשות וגם תפחיתו את הסיכוי שתמצאו אצבע טועה בתמונה.

איך שולחים אלי את התמונות

דברו איתי

איך אפשר להשיג אותי?

בואו להגיד שלום :)

מוזמנים לשלוח לי הודעה, לכל שאלה

דילוג לתוכן